ajax placeholder
Hu | En

Kérjük, várjon.


Hírek

ALDI MAGYARORSZÁG ÉLELMISZER Bt.: Hatalmas változások jönnek az egyik hazai áruházláncnál

2023.05.23
Jelentős változásokkal fognak találkozni a jövőben az Aldi vásárlói az áruházak tejtermékhűtőinél. A vállalat az Aldi Süd csoport többi tagvállalatához hasonlóan a Milfina helyett a jövőben egységesített márkanév, a Milsani alatt forgalmazza a tejtermékeket, így megújul majd az árucikkek csomagolása is. A kizárólag magyar beszerzésből, magyar alap-, illetve nyersanyagokból készülő Kokárdás márka továbbra is elérhető lesz Magyarországon. Az Aldi tovább bővítette tejtermékei választékát, és jelenleg mintegy 270 árucikket kínál üzletei polcain. A hagyományos magyar konyha alapanyagain túl – mint például a rögös túró, a tejföl, a natúr joghurt, a trappista sajt – egy-egy különlegességgel, magyar vagy nemzetközi ritkaságokkal – például a skyr joghurttal vagy épp francia és svájci sajtokkal is bővítik a választékot - írja a cég közleménye. A TERMÉKEK ÚJ DIZÁJNNAL KÉSZÜLŐ, EGYSÉGES ARCULATÚ CSOMAGOLÁST KAPNAK. A tejek esetében a még könnyebb beazonosítás érdekében változni fog a termékek zsírszázalék szerinti színezése is: a jövőben a 1,5 százalékos kék, a 2,8 százalékos piros, a 3,5 százalékos pedig fekete színű lesz. A laktózmentes tejtermékek is Milsani név alatt lesznek kaphatók; ez a laktózmentes tej a jövőben lila, míg a 3,5 százalékos laktózmentes tej fekete és lila színű dobozt kap. Három termék, az UHT tejek közül a 2,8 százalékos Milsani és az 1,5 százalékos Kokárdás, ESL tej esetében a 2,8 százalékos változat dobozán pedig QR-kódot is találnak a vásárlók, amely beolvasva az Aldi honlapján található online szórólapra vezeti a vásárlót. A magyar beszerzésű Milsani tejtermékeket könnyű lesz felismerni, hiszen a csomagoláson a termék eredetére utaló nemzeti színű szalag mellett a már megszokott Magyar Termék, illetve Hazai termék védjegyek jelölésekkel is megtalálhatók lesznek.
(origo.hu)
További információ:
Cookies Settings