ajax placeholder
Hu | En

Kérjük, várjon.


Hírek

dm Kft.: Megbízhatósági díjat nyert a társaság

2019.11.19
Bisnode Megbízhatósági Díjat vehetett át a dm nemrégiben a Figyelő TOP200 2019 kiadvány bemutató gáláján. Magyarország piacvezető vállalatának teljesítményét mennyiségi és minőségi mutatók alapján értékelték. A díj jól mutatja, hogy a vállalat hosszú távon, felelősen gondolkodik, s eszerint alakítja vállalati stratégiáját. A Figyelő hetilap több mint 20 éve állítja össze a legnagyobb vállalkozások rangsorát. Az Figyelő TOP200 Magyarország Legnagyobb cégei 2019 évkönyv a hazai legnagyobb és a leggyorsabban növekvő vállalkozásait állítja sorrendbe a Bisnode tanácsadó adataira támaszkodva. Hagyományosan a kiadványt bemutató gálán adtak át a szerkesztőség által felkért zsűri ajánlásával szakmai díjakat, a Bisnode Megbízhatósági Díjat idén a dm Kft. nyerte el. Az elismerést Csoknyainé Horváth Gertrud ügyvezető vette át a gálán. A megbízhatóság díj alapja a Bisnode üzleti információkat szolgáltató cég által használt, skandináv világban nagy múltra visszatekintő minősítés, amelynek révén ellenőrizhető a vállalatok korrekt magatartása. A "rating-rendszer" a mennyiségi és a minőségi információk összegyűjtése alapján az adatokat egy kockázatossági mutatószámba sűríti, amelyből kimutatható a cég megbízhatósága. "A dm mindig is üde színfolt volt a napi fogyasztási cikkek piacán" – méltatta a grémium a vállalat tevékenységét. A német anyavállalati háttérrel működő cégcsoportnak stabil a finanszírozása, és átlag feletti a pénzügyi mutatója, stratégiája az erőteljes növekedésre, a saját márkás termékeire, az akvizíciós célpontjaira és az erőteljes online jelenlétre épül. E teljesítmények alapján ítélte oda a zsűri a díjat a vállalatnak. A magyarországi dm fejlődése töretlen, több mint 112 milliárd forintos forgalommal zárta a 2019-es gazdasági évet, ezzel több mint 8 százalékos forgalmi növekedést ért el, a tavalyival megegyező boltszám mellett. A dm piacvezető vállalatként a számokban mérhető gazdasági eredményeken túl fontosnak tartja, hogy felelős vállalatként példát mutasson környezetének. Az etikus magatartás a vásárlókkal, a munkatársakkal és a partnerekkel ápolt kapcsolatokban is tetten érhető.
(markamonitor.hu)
További információ:
Cookies Settings