ajax placeholder
Hu | En

Kérjük, várjon.


Hírek

DUNA AUTÓ Zrt.: Okosszekrénnyel újított a társaság

2021.04.14
Több hónapos előkészítést követően, a napokban élesedett a 24 márkaszervizt egy helyen üzemeltető óbudai autós vállalat okosszekrény-szolgáltatása. Az újonnan kiépített rendszer országos szinten egyedülálló az iparágban. Egyszerű, gyors, biztonságos és környezettudatos szervizügyintézést tesz lehetővé automatizált folyamatokkal – a kényelmesebb és rugalmasabb kiszolgálás érdekében. A Duna Autó olyan gépjármű átadás-átvételi pontot hozott létre, amely lehetővé teszi, hogy az ügyfelek a szervizben dolgozó kollégák munkaidejétől függetlenül, a nap bármely szakában leadhassák, illetve átvehessék autójukat. Mindezt extraköltség nélkül, ráadásul kontaktusmentesen. "Az okosszekrény ötletét még a koronavírus elterjedése előtt megfogalmaztuk, a jelenlegi egészségügyi helyzet kialakulása pedig egyértelművé tette, hogy minél előbb meg is valósítsuk" – árulta el Ormos Péter, az óbudai vállalat tulajdonos-igazgatója. "Szolgáltatás-portfóliónk bővítésének elsődleges és legfőbb célja az volt, hogy ügyfeleink a szervizeink nyitva tartási idejétől függetlenül adhassák le, illetve vehessék fel autójukat. Így ha valaki sokáig dolgozik, mi akkor sem szorítjuk egy szűk időintervallumba, amikor meg kellene jelennie személyesen a szervizben. Az okosszekrény szolgáltatásunk megoldja, hogy ne legyen késés a munkából, várakozás a szervizben, vagy forgalom miatti csúszás a szervizzel előre megbeszélt időpontról. Sőt, emiatt szabadságot sem kell kivennie ügyfelünknek. Az okosszekrény-pont a főportánál található ügyfélparkolóban kapott helyet, így bármelyik márkaszervizünkbe is van időpontja, a szolgáltatást a nap 24 órájában, bármikor igénybe tudja venni. Nekünk az autó bizalmi kérdés, így az ügyfél teljesen biztos lehet abban, hogy gépkocsija jó kezekben van, mintha csak egy családtagnál hagyná az autóját." Praktikus szempontból a rendszer főként a kötelező szervizre érkezők kényelmét szolgálja, hiszen ebben az esetben nem igazán kell specifikus kérdéseket tisztázni – szemben egy ad hoc műszaki problémával. Az okosszekrény-szolgáltatás mellett természetesen továbbra is elérhető a hagyományos munkafelvétel, így lehetőség lesz például arra is, hogy a szervizre érkezők a gépjárművet az okosszekrény-pontnál hagyják, de a fizetést és az átvételt már a helyszínen intézzék.
(mmonline.hu)
További információ:
Cookies Settings