ajax placeholder
Hu | En

Kérjük, várjon.


Hírek

Egis Gyógyszergyár Zrt.: Médiaügynökséget választott a társaság

2019.12.11
Hét év után választott új médiaügynökséget az Egis, a meghívásos tenderen a Publicis Groupe Hungary nyert, így 2020. január 1-től az ügynökség látja el a vállalat médiatervezési és -vásárlási feladatait. A meghívásos pályázaton összesen hatan indultak, közülük választották ki a Publicis Groupe Hungary-t, amely 2020. január 1-től látja el az Egis médiatervezési és -vásárlási feladatait. A pályázatokról komplex szempontrendszer alapján döntöttek, a kiválasztásban a médiastratégia játszott fontos szerepet. Bár az OTC-üzletágban kiemelkedően fontos a tévé szerepe, az elbírálásban fontos szempont volt az is, hogy minden más eszköz integrált használatára milyen javaslatot tettek a pályázók – olvasható a Publicis közleményében. A gyógyszergyár korábbi médiaügynöksége a Group M-hez tartozó Maximize volt. "2011-ben volt utoljára tender ezen a területen, de azt éreztük, hogy az elmúlt 7 évben jelentősen megváltoztak a piaci körülmények” – mondta el Dancza Dániel, az Egis OTC-üzletágvezetője. „Szerettük volna megnézni, hogy a megváltozott hirdetői környezetben a pályázók milyen médiavásárlási stratégiai javaslatot tesznek, hogyan közelítik meg az OTC-üzletág kommunikációját. Stratégiai partnert kerestünk és választottunk a tender során" – tette hozzá.
(kreativ.hu)
További információ:
Cookies Settings