ajax placeholder
Hu | En

Kérjük, várjon.


Hírek

EISBERG HUNGARY Kft.: Aki megszerettette a magyarokkal a salátát, és nem hagyja elszállni a saláta árát

2022.06.23
Szinte napra pontosan harmincéves az Eisberg Hungary, a cég, amelynek története azzal kezdődött, hogy a rendszerváltás utáni Magyarországon is terjeszkedő McDonald’s-nak szüksége lett egy megbízható helyi salátabeszállítóra. A saját termékek mellett ma már az Eisberg szállítja be a csomagolt, konyhakész zöldségeket szinte az összes hazai kiskereskedelmi és gyorséttermi láncnak. Gazsi Zoltán, a cég ügyvezetője mutatta meg a gyáli üzemet, és elmesélte, hogyan küzdenek meg az inflációval, a globális felmelegedéssel és az alapanyaghiánnyal. Lehet szépeket és jókat mondani üzleti stratégiáról, céges vízióról, illetve mutogatni az impozáns főkönyvet, elbüszkélkedve az elért nyereséggel, a döntő a végén úgyis az lesz, hogy a gyárlátogatás után milyen benyomásokkal távozik az ember. Például egy szélsőséges példával élve azt mondja: köszönöm szépen, most, hogy mindent láttam, soha többé nem kérek az adott élelmiszerből. (Biztos vagyok benne, hogy ezen a ponton máris beugrott egy elrettentő saját gasztroélmény.) Az Eisberg Hungary gyáli főhadiszállásából kilépve szerencsére pont ennek az ellenkezője volt az érzés: a termék, amely eddig is szimpatikus volt, és sűrűn került az asztalra, most vált csak igazi kedvenccé, mostanában divatos szóval élve love branddé. Az üzemben kétszáz munkatárs, ötezer négyzetméteren profi osztályozó-, mosó-, szárító- és csomagológépek segítségével állítja elő nekünk nagy tételben a friss, konyhakész salátát.
(index.hu)
További információ:
Cookies Settings