ajax placeholder
Hu | En

Kérjük, várjon.


Hírek

HELL ENERGY Magyarország Kft.: Magyar márka az első a jegestea piacon

2018.06.21
5 évvel ezelőtt indult hódító útjára a HELL ENERGY Magyarország Kft. márkája, a XIXO, és azóta is egyre nagyobb népszerűségnek örvend. Az AC Nielsen Piackutató Kft. mérései alapján a száz százalékban magyar brand jegesteái már 2017-ben piacvezetői pozíciót szereztek a legnagyobb súlyú kereskedelmi csatornában. 2018 első trimeszterében pedig már a teljes magyar kiskereskedelmi hálózatban mind darabszám, mind volumen (liter) alapú eladásokat tekintve a XIXO az első számú brand. A siker, vagyis a XIXO jegesteák népszerűségének titka a kiváló minőség iránti elkötelezettségben rejlik, valamint abban, hogy folyamatosan bővülő portfólióját elérhető áron kínálja fogyasztóinak, mellyel egyre szélesebb körben tudja kiszolgálni a vásárlói igényeket. A XIXO jegesteái és szénsavas italai tavaly szeptembertől már az iskolai büfékben is kaphatók, hiszen a termékek nem tartoznak a Neta törvény hatálya alá, mivel energia- és cukortartalmuk a megengedett határértéken belül helyezkedik el. A XIXO szívügye a tehetséges magyar sportolók támogatása, éppen ezért idei reklámkampányában kiváló sportolókkal dolgozott együtt. A márka nem titkolt célja ezzel is szimbolizálni termékeinek prémium minőségét – az együttműködés mintegy párhuzamot von a kiváló sportolók nemzetközi szinten elért eredményeik és sikerességük, valamint a hazai márkaként a XIXO által rövid idő alatt elért sikersztori között. A magyar márka úgy döntött, a sportszponzoráció mellett idén először a zenei platformon is megszólítja a fogyasztókat és a márka termékeinek kiváló minőségét tovább erősítve, együttműködésre lépett a magyar zenei élet egyik legkiválóbb alakjával. "Kevés olyan művész van ma Magyarországon, akit több évtizeden át, korosztálytól függetlenül rengetegen szeretnek, tisztelnek és követnek. Kovács Ákos ezen személyek egyike, aki idén töltötte be az 50. életévét és ennek megünneplését nem is tervezhette volna stílusosabban, mint egy koncertturnéval. A XIXO is a neves esemény mellé állt és legújabb termékét, a Citrus Green Tea Zerot egyedi, Ákos50-es köntösbe bújtatta." – mondta el Fodor Imola Lilla, a XIXO marketingigazgatója.
(elelmiszer.hu)
További információ:
Cookies Settings