ajax placeholder
Hu | En

Kérjük, várjon.


Hírek

LADA Hungary Kft.: A Lada azt szeretné, ha a magyar autók három százaléka Lada lenne

2019.01.14
A Lada Hungary Kft. rövid távú célja, hogy a márka piaci részesedése elérje az 1 százalékot Magyarországon, hosszú távon pedig a 3 százalék megszerzésére törekszenek – mondta Pataki András a cég vezetője az MTI-nek. Hozzátette, a társaság tavaly 879 új autót értékesített Magyarországon, így a Lada a piac 0,6 százalékát fedte le. Ez az eredmény némileg elmarad a társaság 2017-es teljesítményétől, amikor 1065 járművet tudtak eladni. Pataki András kiemelte, a piaci részesedés növelése érdekében ki kell bővíteni az orosz járműgyártó az Avtovaz által gyártott Lada személyautók magyarországi termékpalettáját. Pataki András ugyanakkor megjegyezte, a Lada márka ismertsége, népszerűsége töretlen, az ügyfelek nagy része valamilyen formában kötődik a márkához, ár-érték arányban pedig a legjobb kínálattal rendelkezik a piacon. Véleménye szerint ezt támasztja alá, hogy a Lada márkajelzésű új típusú autók ára 3,1 millió forint és 5,1 millió forint között mozog. Felidézte, a kft. 2015 decemberében kezdte meg a Lada személyautók forgalmazását Magyarországon. Az akkor 9 tagú országos márkakereskedői hálózat létszáma mára elérte a 22-t. Az elmúlt alig több mint három év alatt 3000 új Lada talált Magyarországon gazdára, és már 17 ezren látogattak el a Lada márkakereskedésekbe. A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a Lada Hungary Kft.-nek a 2017-es lezárt üzleti évben 2,82 milliárd forint volt a nettó árbevétele, ami 20,68 millió forinttal haladta meg a 2016-os évét. A társaság 2017-ben 4,49 millió forint adózott eredménnyel zárt, ami 29,68 millió forinttal maradt el a 2016. évitől.
(24.hu)
További információ:
Cookies Settings