ajax placeholder
Hu | En

Kérjük, várjon.


Hírek

Magyar Telekom Nyrt.; BAUMIT Kft.; Terrán Kft.: A TV2-n volt a legtöbb reklámtartalom az összes tévé közül

2019.03.13
Az NMHH-nak tanulmánya jelent meg a televíziók támogatási gyakorlatáról, a vizsgált időszak 2018 második fele volt, a tanulmányt a Media1 szemlézte. Eszerint a TV2-n közel kétszer annyi szpot volt (46 590), mint az RTL Klubon (24 192). A TV2-n ez a szám nőtt, az RTL-en pedig csökkent az előző év azonos időszakához képest. Kilenc vizsgált televízió volt egyébként még, de csak a Duna TV-t elemezték a teljes időszakban, a többi tévéről egy-egy hónapnyi minta van. A Dunán is nőtt a szponzorált üzenetek száma. A vizsgált csatornák 17 664 órányi műsoridejében összesen 82 024 szponzorüzenet jelent meg. A legnagyobb hirdető a Magyar Telekom volt, rajta kívül a Baumit Kft. és a Terrán Tetőcserépgyártó Kft. a dobogóra felkerült hirdető - mindkettő építőipari cég. "Érdekes, hogy a műsortámogatásban résztvevő 1173 cég 80 százaléka csupán egy televíziónál kötelezte el magát, ezzel szemben a Magyar Telekom szpotjai hat médiaszolgáltatásnál is feltűntek a félév során" - emeli ki a Media1.
(kreativ.hu)
További információ:
Cookies Settings