ajax placeholder
Hu | En

Kérjük várjon.


Hírek

Marquard Média Magyarország Kft.: Integrálja a platformokat a magyar Marquard

2019.02.11
Lezárult a tranzakciós időszak a Marquard Mediánál: a vállalatcsoportban tavaly szerzett részesedést a vezérigazgató, Bijan Khezri. Azóta Óhidi Zsuzsanna vezette a cég lengyel leányvállalatát is, mostantól azonban "csak stratégiai szinten vonódik be a lengyel cég életébe és operatíve újra a magyar piacra koncentrál" – írja a kiadó közleménye. A vállalatnál újonnan létrehozták a portfólióigazgatói pozíciót, amelyet Pastyik Renáta tölt be, az egyes márkákért pedig több esetben a korábbi digitális oldalról érkező főszerkesztők felelnek: Alberti Petra – JOY, Tomsits Tímea – ÉVA és Gyereklélek, Ribánszky Ágota – InStyle, Birta Brigitta – Runner’s World és Shape, Ribánszky Zsolt – Men’s Health. A Playboyt továbbra is Bus István vezeti, az APA márkáért pedig Vida Ferenc felel. Mindezekkel egy időben létrejött a Marquard Media Design Hub – a Marquard Media gyártási, művészeti, grafikai oldalon dolgozó kollégáit egy csapatba tömörítő új divízió – Pintér Klára operatív igazgató vezetésével, aki a jövőben a gyártási, terjesztési, beszerzési és logisztikai területekért felel. A Design Hub szakmai vezetője Nagy Richárd lett kreatívigazgatói pozícióban. A CCT-nek hívott új működési modell (a create, connect, transact szavakból) működtetésében a kiadó közleménye szerint "kiemelten fontos szerep jut Kovács Anita kereskedelmi igazgatónak, Lencsés-Tóth Dávid digitális igazgatónak és Fenyővári Szilviának, a cég újonnan kinevezett pénzügyi igazgatójának" is.
(kreativ.hu)
További információ: