ajax placeholder
Hu | En

Kérjük, várjon.


Hírek

MKB Nyrt.; Linistry Zrt.: Az bank rekordgyorsasággal vezette be ügyfélhívó rendszerét

2020.03.26
A koronavírus-járvány miatt az MKB Bank működése során a megszokottnál is nagyobb figyelmet kap a személyes biztonság garantálása – olvasható az MKB Bank Nyrt. közleményében. A pénzintézet kevesebb mint egy hónap alatt – a magyar Linistry startuppal együttműködve – vezette be forgalmasabb fiókjaiban a digitális időpontfoglalást és sorban állást, amellyel hatékonyan csökkenthető az ügyféltérben, zárt helyen történő várakozási idő – mérsékelve ezzel is a fertőzésveszélyt. Az új rendszer segítségével minimálisra csökkenthető a felesleges helyszíni várakozás és így a tömeggel való érintkezés, valamint a jelenleg használatban lévő sorszámhúzó eszközök érintése is. Az MKB Bank célja, hogy teljes fiókhálózatára kiterjessze digitális ügyfélhívó rendszerét.
(vg.hu)
További információ:
Cookies Settings