ajax placeholder
Hu | En

Kérjük, várjon.


Hírek

NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.; Oracle Hungary Kft.: Kiderült, miért állt le az ügyfélkapu

2018.04.27
Április 25-én este akadozni kezdett több elektronikus közigazgatási szolgáltatás internetes felülete, köztük az ügyfélkapué. Az üzemeltető NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. elárulta, hogy mi a probléma. A Napi.hu több olvasója jelezte, hogy április 26-án elérhetetlenné vált több közigazgatási oldal, így az Ügyfélkapu és a magyarorszag.hu oldal. Egyikük szerint először a Központi Azonosítási Ügynök rendszer állt le. NISZ azonban közölte, hogy 2018. április 26. napján 03:48 perctől bizonytalan ideig - a hiba elhárításáig - szünetel a szolgáltatás. Délután háromnegyed négykor a NISZ Zrt. közölte a portállal, hogy: "A NISZ Zrt. által működtetett honlapokon elérhető komplex szolgáltatásokban a fennakadásokat szoftverhiba okozza, amelynek elhárításán a NISZ és az Oracle szakemberei folyamatosan dolgoznak. A hiba elhárításáig az ügyfelek szíves türelmét kérjük." Az Oracle még 2017-ben nyerte meg a NISZ által kiírt közbeszerzést a gyártó szoftvereinek támogatására és azzal kapcsolatos ügyintézésre. A tender összértéke 636 millió forint volt.
(napi.hu)
További információ:
Cookies Settings