ajax placeholder
Hu | En

Kérjük várjon.


Hírek

Pilkington AGR Hungary Kft.; Republic Group Kft.: Folytatják a közös munkát

2019.03.14
A több mint 40 országban jelenlévő Pilkington, 51 gyárával és közel 30 000 alkalmazottjával nyugodt szívvel nevezhető a szélvédők szakértőjének. Olyan autómárkák gyári beszállítója, mint a Ford, a Volvo, a Jaguar vagy a Rolls-Royce. A közel 200 éves múltra visszatekintő vállalat a nagykereskedelmi tevékenység mellett a beszerelésben és a kőfelverődések okozta autóüveg-javításában egyaránt meghatározó szerepet tölt be a közép- kelet európai régióban. Takács Péter, a Pilkington Magyarország AGR Hungary Kft. ügyvezető igazgatója és csapata 2017 közepén, több körös hazai- és nemzetközi prezentálást követően választotta ki a Republic Group Winkler Róbert és Bazsó Gábor nevével fémjelzett kreatív koncepcióját. A 100 fős ügynökség feladata ezek után az volt, hogy a stratégia nyomán kidolgozott, több komponensű tartalmak erősítsék az erős alapokon nyugvó márka imázsát és reputációját. Az előző évben az integrált kampány keretein belül új weboldal, RTV- és online megjelenések, valamint célzott Youtube-videósorozatok kerültek előtérbe. A pre roll videókról több mint 500 ezren kattintottak tovább a teljes filmekre, így a videók összes megtekintésszáma a Youtube-on 1.215.160 lett. A kampány teljes elérése ennél is magasabb: 11,35 millió volt. A kiemelt időszak aktivitásai, a SEO és keresési projektek együttesen elérték azt a hatékonysági faktort, hogy a piacvezető autóüveggyártó cég szinte mindenhol megjelent. A tavalyi évben "A Nagy Szélvédőteszt" ugyanekkor többszörös Prizma-, és CMA-díjakat jelentett, erős integrált PR kampányként az év legjobb projektjei közé választották. A projekt erős influencer alapú videós tartalmakkal érte el a potenciális ügyfeleit. A 2018-as év sikerei után a szakértői pozicionálás segítségével idén új awareness építő kampány indult. Az aktivitások ezúttal is márciustól márciusig tartanak.
(marketinginfo.hu)
További információ: