ajax placeholder
Hu | En

Kérjük, várjon.


Hírek

Republic Group Kft.: Középvezetőket nevezett ki a Republic

2019.02.18
Strukturális átalakítást hajtottak végre a Republic Group 15 fős ügyfélkapcsolati csapatánál és a 20 tagú kreatív csapatnál. Erre az ügynökség közlemény szerint a cég méretének növekedése miatt volt szükség. Az ügyfélkapcsolati vezetőt, Szilágyi Fiorellát egy középvezetői board támogatja a jövőben, Márton Szabolcs kreatívigazgató alá pedig kreatív divízióvezetőket neveztek ki. A közlemény szerint Szilágyi Fiorella a múlt évben strukturálta át az ügyfélkapcsolati csapatot, ennek részeként hozták létre az úgynevezett ügyfélkapcsolati boardot. "A 2-5 fős csapatok élén álló középvezetők feladata a minőségi és hatékony ügyfélkiszolgálás, valamint a kiemelkedő szakmai színvonal biztosítása" – írja a sajtóanyag. Emellett együtt dolgoznak a kreatív középvezetőkkel azon is, hogy gördülékenyebbé tegyék a száz fős szervezet működését. Ügyfélkapcsolati középvezetők: Rummel Gábor 2016-ban csatlakozott a vállalathoz közel 10 éves ügynökségi tapasztalattal. Korábban olyan márkákon dolgozott, mint a Mars vagy a Zewa. A Republic-nál főleg pénzügyi területen tevékenykedő ügyfelekkel dolgozik. Boér Anna is 2016-ban csatlakozott az ügynökséghez mint a Brandfestival projektvezetője. Több mint 5 éves rendezvényszervezői tapasztalattal rendelkezik. A Republicnál az ő projektei voltak a Market Építő magasépítő konferenciája, a GVH employer branding kampánya. Pavuk Sophie 2014 óta a Republic Group ügyfélkapcsolati munkatársa, kiemelten foglalkozik az FMCG és a banki szektorral. Pintarics Viktória 2017-ben csatlakozott az ügynökséghez. A Republicnál a Budapest Bank kiemelt kapcsolattartójaként kezdett, majd átvette a METRO márkát, így csapatvezetőként jelenleg is a nagykereskedelmi áruházláncért felel. A kreatív részlegen is történtek változások, erről Márton Szabolcs kreatívigazgató nyilatkozott: "Több, mint egy évvel ezelőtt indult útjára az a program, amellyel a Republic Group vezető art directorának és szövegírójának a felkészítését vállaltuk el, hogy megalkossuk a kreatív csapat középvezetői rétegét. A head of art pozícióra Jancsi Mátyást, head of copy-nak Román Dávidot választottuk ki egy belső értékelési szempontrendszer alapján." Mindketten négy éve csatlakoztak az ügynökséghez, kiválasztásuk fő szempontja a szakmai kompetenciák mellett az emberi minőségük, rátermettségük volt a közlemény szerint. Kreatív középvezetők: Jancsi Mátyás 2015-ben csatlakozott a Republic Grouphoz senior art directorként, majd másfél év után head of art pozícióba lépett. Otthonosan mozog a legtöbb szektorban. Az ügynökségnél az egyik legfontosabb feladatának a fiatal kreatívok fejlődésének támogatását tartja. Román Dávid szintén 2015-ben igazolt a Republichoz, és azóta számos márka kampányán dolgozott szövegíróként. 8 éve kreatív területen tevékenykedik. Korábban leginkább btl, később atl feladatokat kapott, mostanában egyre több digitális projektben vesz részt. A Republic Group közleményében azt is kiemelte, hogy a kollégák és az új középvezetők szakmai fejlesztésére is jelentős hangsúlyt fektetnek.
(kreativ.hu)
További információ:
Cookies Settings