ajax placeholder
Hu | En

Kérjük, várjon.


Hírek

Tízpróba Magyarország Kft.; Linistry Zrt.: A cégnél már telefonnal is sorba lehet állni

2020.05.19
A korlátozások eltörlése miatt május 18-án megnyitottak a budapesti Decathlon-üzletek, amelyekben a járvány miatt limitálták a vásárlók számát. A boltlánc a Nyugati te´ri a´ruha´zában egyúttal bevezette a telefonos sorban a´lla´st. Az okosotelefonnal rendelkező vásárlók virtua´lisan állhatnak be a sorba és sms-ben vagy e-mailben kapnak értesítést, ha rájuk kerül a sor. A rendszert a magyar startup Linistry Digital Queuing biztosítja a Decathlonnak, amely már több más cégnek is nyújt hasonló szolgáltatást. Például a Bio Hair fodrászlánc egységeibe is be lehet így jelentkezni. A Linistry sorban állásra megoldást nyújtó szolgáltatásával négy év alatt 57 évnyi várakozást spóroltak meg körülbelül hárommillió embernek, akik fejenként körülbelül tíz percet tölthettek el valami értelmes tevékenységgel az ácsorgás helyett.
(napi.hu)
További információ:
Cookies Settings