Inspiráció és marketingérték – ezek miatt értékesek azok a pályázatok, amelyeken a Grapoila is rendre megméretteti magát. A hidegen sajtolt olajairól, natúr élelmiszereiről és kozmetikai termékeiről ismert vállalat a Generali EnterPrize díját is elhozta 2021-ben, és azóta a verseny zsűrijének is tagja. A pályázat célja, hogy támogassa a kis- és középvállalkozásokat a különböző fenntarthatósági kezdeményezésekben. Az idei kiírásra június 13-ig lehet jelentkezni – ennek apropóján a Grapoila tulajdonos-ügyvezetője, Pinczés Marianna saját tapasztalatait és tanácsait is megosztotta velünk. Inspiráció és marketingérték – ezek miatt értékesek azok a pályázatok, amelyeken a Grapoila is rendre megméretteti magát. A hidegen sajtolt olajairól, natúr élelmiszereiről és kozmetikai termékeiről ismert vállalat a Generali EnterPrize díját is elhozta 2021-ben, és azóta a verseny zsűrijének is tagja. A pályázat célja, hogy támogassa a kis- és középvállalkozásokat a különböző fenntarthatósági kezdeményezésekben. Az idei kiírásra június 13-ig lehet jelentkezni – ennek apropóján a Grapoila tulajdonos-ügyvezetője, Pinczés Marianna saját tapasztalatait és tanácsait is megosztotta velünk. Munkáját megannyi díjjal elismerték. Mint elmondta, különösen büszke arra, hogy a londoni Great Taste versenyen is számos elismerést bezsebeltek. Itt a bírák vakon tesztelik a termékeket, vagyis az ítéletüket semmilyen információval, marketingeszközzel, márkanévvel, csomagolással nem lehet befolyásolni, ezért az hiteles, pártatlan és megfellebbezhetetlen. A tulajdonos szerint ezeknek a díjaknak marketingereje van, megjelenést biztosítanak. Úgy fogalmazott: „kicsi cégként azt mondani, hogy nagyon finomat csinálunk, hát vagy elhiszik vagy nem. De hogyha van egy nemzetközileg elismert minősítő rendszer, az sokkal többet jelent a fogyasztóknak” – tette hozzá. Azt is fontosnak tarja, hogy a pályázatokon elinduló vállalkozások egymás ötleteiből is inspirációt meríthetnek. 2021-ben elnyerték a Generali akkor induló EnterPrize díját, mikrokörnyezet iránti felelősségvállalás kategóriában. Az irodaházuk körül kialakított permakulturális kerttel pályáztak, amelyben zöldségeket, gyümölcsöket termelnek fenntartható módon a vállalat dolgozói számára. Évente többször nyílt napokat is tartanak itt, ingyenes workshopokon beszélnek a permakultúráról, a biokert-művelésről, főzésről, natúr élelmiszerekről. És bár a pályázat ennek a kertnek a fejlesztéséről, az esővíz felhasználásáról szólt, a vállalatnak ez csak egy kicsi, nonprofit kezdeményezése – jelenlétük egészét az határozza meg, hogy élelmiszeripari gyártócégként hogyan tudnak fenntarthatóan működni.