Hírek
4iG Nyrt.; Vodafone Magyarország Zrt.: Minden jobb lesz! Elisa Polystar rendszere a 4iG-nél
2024.02.29
A Elisa Polystar automatizált hálózatüzemeltetési- és felügyeleti rendszer bevezetéséről írt alá együttműködési szerződést finn társaság és a 4iG. Az együttműködés első fázisában az innovatív megoldást elsőként a Vodafone Magyarországnál vezetik be. A 4iG Magyarországon elsőként vezeti be az Elisa Polystar Zero-Touch NOC termékén alapuló megoldását a hálózatfelügyeleti folyamatok automatizálására. A megoldás célja a hálózatüzemeltetés magasabb szintű biztosítása, ezáltal pedig az ügyfélélmény javítása. A 4iG Csoporttal kötött szerződés értelmében az Elisa Polystar a magyar leányvállalatok közül elsőként a Vodafone Magyarországnál vezeti be az iparágban csúcsminőséget képviselő adatoperációs Zero-Touch NOC megoldásait. A finn cég innovatív megoldásai lehetővé teszik a szolgáltató számára, hogy olyan nyílt architektúrát építsen ki, amely több hálózati forrásból nyeri az adatokat, lehetővé téve azok integrált kezelését. A beérkező adatokat a megoldás hiba jellegű esemény után kutatva folyamatosan monitorozza, így emberi beavatkozás nélkül képes a felmerülő problémák előrejelzésére, a kialakult hibák felderítésére és adott esetben azok megoldására is, ezzel lehetővé téve az üzemeltetők számára a hibakezelési folyamataik automatizálását. A megoldás képes automatikusan hibajegyet generálni az önállóan felismert problémákra, amelyek így azonnal a megfelelő kezelőcsapathoz kerülnek, akik megkezdhetik a hiba elhárítását. Az Elisa Polystar saját finnországi hálózatában alkalmazott zártkörű virtuális hálózatfelügyeleti megoldás a riasztások 100 százalékát képes kezelni, ami a hálózati incidensek 71 százalékos csökkenését és 79 százalékkal gyorsabb kezelését eredményezi.
(minuszos.hu)
További információ: