Hírek
AUCHAN MAGYARORSZÁG Kft.; Laboratory Ideas Kft.; DDB Kft.; Initiative Media Kft.: Új ügynökségekkel folytatja az Auchan
2018.02.13
Nemrég számolt be róla a kreativ.hu portál, hogy reklám- és médiaügynökségi tender zajlott az Auchannál, ahová tavaly új márkaigazgató érkezett Biró Balázs személyében. A meghívásos tendernek azóta meg is van az eredménye. A Havastól 19 év után búcsúznak, a DDB-it is lecserélik. A kreatívügynökségi (márkaplatform) tender győztese a Laboratory Group lett, ők lesznek a francia cég lead ügynöksége. A Laboratory a DDB-t váltja, velük két évet dolgoztak együtt. A tender két körös volt, az első körben négy, a másodikban két ügynökség vett részt. „Izgalmas kihívás számunkra és büszkék vagyunk rá, hogy a hazai kiskereskedelmi láncok egyik vezető képviselője minket bízott meg a brand új kreatív platformjának és marketingkommunikációs stratégiájának felépítésével” – nyilatkozta Szénássy Alex, a Laboratory Group alapító tulajdonosa. A médiaügynökségi tender győztese az Initiative Media lett. A cég a Havast váltja, akikkel 19 évig dolgozott együtt a magyar piacon az Auchan. Biró Balázs márkaigazgató tájékoztatása szerint jelenleg zajlik még egy btl-tender is, aminek várhatóan nem egy cég kiválasztása lesz a vége, hanem egy több ügynökségből álló pool kialakítása lesz a végeredménye. Az új márkaigazgató tavaly év közepén érkezett a francia kereskedelmi céghez. Biró Balázs korábban a Telenornál dolgozott, egészen pontosan a Djuice márka vezetője volt, később tanácsadócégeknél és a Zepternél viselt különféle pozíciókat, tavaly június óta márkaigazgató az Auchannál.
(kreativ.hu)
További információ: