ajax placeholder
Hu | En

Kérjük, várjon.


Hírek

ERSTE BANK HUNGARY Zrt.: Fontos bejelentés érkezett az Erste mobilbankos ügyfeleiről

2021.09.20
Jelentősen nőtt a digitálisan aktív ügyfelek száma az elmúlt időszakban az Erste Banknál. Idén azok száma, akik a pénzintézet online csatornáit használják rendszeresen a mindennapi pénzügyek intézésére, Gödöllő lakosságával megegyező mértékben – több mint 30 ezerrel – nőtt. Ezzel a digitálisan aktív ügyfelek aránya a tavaly év végi 54 százalékról 59 százalékra emelkedett. A csak mobilbankot használók aránya már túlsúlyban van: a kizárólag mobilon bankolók aránya 47 százalék, míg a csak netbankot használóké 31 százalék, a mindkettőt igénybe vevőké pedig 22 százalék – ismertette Bek-Balla László, az Erste Bank Contact center és Digitális csatornák vezetője. Az átlagnál is aktívabbak azok az ügyfelek, akik már George-on, az Erste Bank februárban bevezetett digitális platformján bankolnak. Indulása óta már több mint 500 ezren próbálták ki George-ot, mintegy 400 ezren mobilon léptek be, és közülük több mint 340 ezren havonta legalább egyszer használják azt. A George-ot használó ügyfelek fele minden negyedik nap belép a platformra, míg a korábbi netbanki és mobilbanki felületen csak az ügyfelek harmada volt ennyire aktív. Az ügyfelek egy nap akár többször is belépnek: míg a régi mobilbanki platformot az ügyfelek átlag havi 12-szer használták, addig a George Appot havi 15 alkalommal. Az ügyfelek ráadásul nem csak gyakrabban keresik fel George-ot, de aktívabban is használják: a tranzakciók száma a duplája a korábbi netbanki és mobilbanki felületen mértnek.
(napi.hu)
További információ:
Cookies Settings