ajax placeholder
Hu | En

Kérjük, várjon.


Hírek

eSense Nyrt.; Card Consulting Zrt.: Egyre több cég szervezi ki az ügyfélszolgálatot: nagyot nőtt a piacvezető magyar call center

2024.09.20
Közzétette első féléves beszámolóját Magyarország egyetlen tőzsdén jegyzett call centeres cége, az eSense Nyrt. Piaci helyzetük stabilitását jól mutatja, hogy árbevételük 2,79 milliárd forintra nőtt, ami 63,3%-os emelkedést jelent 2023 első félévéhez viszonyítva. Az eSense Nyrt. fő profilja a kiszervezett call center szolgáltatások biztosítása és a munkaerőkölcsönzés, de tevékenységi köre ennél jóval szélesebb. A vállalat szolgáltatásai között szerepel ügyfélszolgálatok, diszpécserközpontok és információs vonalak kialakítása, telefonos értékesítés, pénzügyi szolgáltatások közvetítése, telefonos kintlévőség-kezelés és piackutatás. Emellett felnőttképzési és tanácsadási szolgáltatásokat is nyújt. A cégcsoport az anyavállalaton kívül több leányvállalatból áll. Ezek tevékenysége nagyrészt megegyezik az anyavállalatéval, kivéve a Card Consulting Zrt.-t. Ez a leányvállalat egy speciális informatikai szolgáltatást is kínál: egészségpénztárak és SZÉP kártya szolgáltatók által kibocsátott kártyák autorizációját biztosítja. A cégcsoport nemrég publikálta féléves beszámolóját, amely szerint jelentős növekedést ért el 2024 első félévében az előző év azonos időszakához képest, árbevételük 2,79 milliárd forintra nőtt, ami 63,3%-os emelkedést jelent 2023 első félévéhez viszonyítva.
(portfolio.hu)
További információ:
Cookies Settings