ajax placeholder
Hu | En

Kérjük, várjon.


Hírek

FAST HUNGARY Kft.: A választás szabadságát hangsúlyozza új kampányában a SodaStream

2025.11.25
Figyelemfelkeltő, 360 fokos marketingkampányt indít a SodaStream a palackvisszaváltás témájában – jelentette be a világ vezető szénsavasító gépgyártója. A kampány középpontjában a választás szabadsága áll: a vállalat arra ösztönzi a felhasználókat, hogy kitörjenek az egyszer használatos műanyagokkal kapcsolatos mókuskerékből. A kampány a Visegrádi Négyek országaiban – Csehországban, Magyarországon, Szlovákiában és Lengyelországban – szinte egy időben zajlik. Az apropót az adja, hogy Lengyelországban október 1-jén lépett életbe a kötelező palackvisszaváltási rendszer (DRS). Egy átlagos bevásárlás során hat darab egyliteres ásványvíz megvásárlása 6-10 percet vehet igénybe, míg a DRS-automatánál történő visszaváltás 3-6 percbe telik. A SodaStream ezzel szemben időt és kényelmet kínál, miközben csökkenti az egyszer használatos palackok mennyiségét. A Visegrádi Négyek közül Szlovákiában vezették be először a DRS-rendszert 2022. január 1-jén, Magyarország pedig két és fél évvel később csatlakozott. A SodaStream tapasztalatai szerint a rendszer gondolkodóba ejtette a magyarokat. Jelenleg a V4-ek közül már csak Csehországban nincs érvényben kötelező palackvisszaváltási rendszer, de a jogalkotási folyamat elindult, a bevezetés 2026-ban várható. A SodaStream a világ első számú otthoni szénsavasító készülék gyártója, amelyet a PepsiCo 3,2 milliárd dollárért vásárolt meg. Termékei 45 országban érhetők el, több mint 90 000 kiskereskedelmi üzletben, és gépeit 22 millió háztartásban használják. Magyarországon 2008 óta forgalmazzák, jelenleg közel 450 boltban kaphatóak, és az üzletek száma folyamatosan bővül.
(panoramanet.hu)
További információ:
Cookies Settings