ajax placeholder
Hu | En

Kérjük, várjon.


Hírek

Gloster Infokommunikációs Nyrt.: A NÖVEKEDÉST KÜLFÖLDÖN KERESI A GLOSTER

2024.06.20
A nemzetközi értékesítésben három fő régióra koncentrál a Gloster: az Egyesült Királyság, a DACH-régió és a skandináv régió, svéd fókusszal. Utóbbi most tart ott, ahol a német piac néhány éve, nagy lehetőséget jelentenek a Glosternek a kiszervezések, itt a balti államokkal kell versenyezni. Saját termékkel kell megjelenni, azzal lehet differenciálni a külföldi piacokon. Két saját fejlesztésű termékkel jön ki a Gloster rövidesen, már zajlanak a fejlesztések és ügyfelek is vannak. Jövőre a nemzetközi értékesítés termékeit behoznák a magyar piacra is. Kihívásokkal is szembesült a cég, például az erős forint következtében. Emellett az extrém inflációnak hatása volt az IT-s bérekre, de hiába fizetett ki magasabb béreket a vállalat, azt az infláció meg is ette. A belső szinergiahatások kihasználásában bőven van még tér, a Level up-programtól 200 millió forintos megtakarítást vár a menedzsment. A fülöp-szigeteki SSC-ben, ami a tervek szerint a harmadik-negyedik negyedévben nyílik, jelentős megtakarítási lehetőségek vannak a béreknek köszönhetően – mondta el a cégvezér. A jövőbeli növekedést a mesterséges intelligencia segítheti, ami a cégvezető véleménye szerint Microsoft fókuszú lesz. Egyelőre azok keresnek, akik az AI-hoz szükséges eszközöket adják el (most az Nvidia), mint ahogy az aranyláz idején először azok kerestek, akik eladták az ásókat és a bakancsokat. De a jövőben a Microsoft lehet a nagy nyertes Szekeres Viktor szerint, itt pedig helyzeti előnyből indul a Gloster. 2026-RA 15 MILLIÁRD FORINT KÖRÜLI ÁRBEVÉTEL ÉS 3 MILLIÁRD FORINT KÖRÜLI EBITDA A MENEDZSMENT VÁRAKOZÁSA.
(portfolio.hu)
További információ:
Cookies Settings