Hírek
NAPCSILLAG Kft.: Utolérte a multikat egy hazai üzletlánc
2023.04.04
A 2004-es alapítású, 100 százalékban magyar tulajdonú EcoFamily kiskereskedelmi lánc mára az FMCG szektor egyik meghatározó cége lett Magyarországon. Árbevételben és munkavállalói létszámban is már a nemzetközi és a hazai tulajdonú boltláncok egyik legnagyobb versenytársává nőtte ki magát. Tóth Andreát, az üzletlánc ügyvezetőjét arról kérdeztük, hogyan sikerült nekik az, amibe nagyon sok bicska tört már bele Magyarországon: hatékonyság tekintetében felzárkózni a multikhoz. Az EcoFamily bolthálózatot a Napcsillag Kft. üzemelteti. Az első üzletünket Várpalotán nyitottuk. Mivel ajkai központú cég vagyunk, ezért érthető módon első körben Veszprém megyében, majd Észak-Dunántúlon kezdtünk újabb egységeket nyitni. Az igazán nagy mérföldkő a veszprémi üzletünk megnyitása volt 2008-ban, amely azóta is egy bevásárlóközpontban található. Azóta még dinamikusabb növekedési pályán vagyunk, árbevételben és munkavállalói létszámban is már a nemzetközi és a hazai tulajdonú boltláncok egyik legnagyobb versenytársává nőttük ki magunkat. A társaság az elmúlt években 58 boltból álló üzletlánccá fejlődött, amely mintegy 1300 főnek biztosít munkát. A folyamatos üzletnyitásoknak és a 2020-ban elindított webshopunknak köszönhetően a bevételeink is folyamatos növekedési ívet mutatnak. A 2022-es bruttó árbevételünk már megközelítette a 100 milliárd forintot. Az elmúlt közel 20 évben úgy gondolom, hogy méltó társai lettünk ezeknek a nagy multinacionális vállalatoknak, mind árbevételben, mind munkavállalói létszámban. A kiváló szakembereink és csapatunkon kívül talán az a titkunk, hogy nyitottak vagyunk: nyitottak vagyunk a változásokra, a kollégáinkra és a vevőinkre. Számít a vásárlóink véleménye és visszajelzése. Folyamatosan tapogatózunk, hogy mire van igénye a vásárlóknak, mivel tudunk mi hasznosak lenni számukra.
(agrotrend.hu)
További információ: