ajax placeholder
Hu | En

Kérjük, várjon.


Hírek

Noguchi & Peters Kft.; VÖRÖSKŐ Kft.: A Noguchi nyert az Euronics tenderén

2021.05.04
Meghívásos tenderen a Noguchi Porter Novellit választotta pr-kommunikációs tanácsadónak a legnagyobb hazai tulajdonú műszaki áruházlánc, az országszerte 68 szaküzlettel és dinamikusan növekvő online jelenléttel rendelkező Euronics (Vöröskő Kft.). A több mint három évtizede sikeresen működő, egyetlen 100 százalékban magyar tulajdonú országos műszaki kereskedőlánc a további robusztus növekedésen túl különösen fontos üzleti és kommunikációs kihívás elé néz. Sok, a rendszerváltás körül alakult vállalkozáshoz hasonlóan az Euronicsnál is elérkezett a menedzsment-generációváltás ideje: a társaság operatív vezetését márciustól Fazekas Bálint, az alapító fia vette át kereskedelmi ügyvezetőként. Fazekas Zsolt a jövőben elsősorban a műszaki, a pénzügyi és jogi területre, illetve a logisztikai fejlesztésekre koncentrál. "Megtiszteltetés, hogy a piac legnagyobb magyar tulajdonú szereplőjével dolgozhatunk. Nagyon izgalmas, komplex briefet kaptunk: egyrészt egy folyamatosan megújuló, a változó piaci igényekhez alkalmazkodó vállalat további fejlődését támogatjuk, másrészt a vezetői generációváltást segítjük a külső és belső kommunikációban is. Úgy érzem, második generációs ügynökségvezetőként, egy hasonló átmenetet megélő csapattal másoknál jobban átérezzük a helyzetet" – mondta Szántó Balázs, a Noguchi Porter Novelli ügyvezető partnere. "Az Euronics márka ismertsége és megítélése a két éve zajló rebranding eredményeképpen sokat fejlődött, különösen az online térben, ahol sikerült utolérnünk a piac nemzetközi szereplőit. A pr-stratégiánk modernizációjával újabb mérföldkőhöz érkeztünk a márka életében. Ehhez a kihíváshoz a tökéletes partnert a Noguchi Porter Novelli csapatában találtuk meg, izgatottan várjuk a közös munkát" – nyilatkozta Hunyady Beatrix, a Vöröskő Kft., a magyarországi Euronics hálózat központi vállalatának marketingigazgatója.
(mmonline.hu)
További információ:
Cookies Settings