ajax placeholder
Hu | En

Kérjük várjon.


Hírek

R-Time Kft.: 34 csatornára nő az RTL-es cég, az R-Time portfóliója

2019.11.08
Az R-Time értékesíti 2020. január 1-jétől a VIASAT3, a VIASAT6, az AXN, a Sony Movie Channel és a Sony Max tévécsatornák szpot, non szpot és digitális felületeit, valamint a Cartoon Network és Boomerang reklámidejét, írja a Media1 Dudás Gergely, az R-Time ügyvezetője november 6-i bejelentése alapján. A téma kapcsán a reklámértékesítő ház szerdán sajtóközleményt is kiadott, ennek értelmében 2020-tól 34 csatornára bővül az R-Time portfóliója. Az új kereskedelmi partnerekkel az R-time a 18-49-es korcsoportban, teljes napot és főműsoridőt nézve egyaránt piacvezetővé válik a 2019. január és október közötti nézettségi adatokat figyelembe véve. Magyarországon a televíziós csatornák reklámértékesítését két reklámértékesítő cég végzi: a kormányközeli Atmedia, valamint az RTL Magyarországhoz tartozó R-Time.
(hvg.hu)
További információ: