Hírek
ROSSMANN Magyarország Kft.: Ezekben a városokban terjeszkedik a Rossmann
2021.09.20
A Rossmann Magyarország Kft. árbevétele tavaly meghaladta a bűvös 100 milliárd forintot, ami több mint 10 százalékos emelkedést tükröz. További bővülésre számít a vállalat, amely a tavalyi megnövekedett webes vásárlások után az idén új online szolgáltatásokat vezet be. Emellett már tizenkét új üzletet nyitott és további hat bolt szerepel még a tervekben. A tavalyi árbevétel növekedésének üteme azt is bizonyítja, hogy a vállalat jól reagált a pandémia kihívásaira. A tizenkét számjegyű árbevétel mögött nagy részben a vállalat CRM-, expanziós és kereskedelmi stratégiája áll. De a márciusban jelentkező online piaci robbanás megfelelő kezelése is megalapozta a sikert. A Rossmann sikerét egyértelműen a dolgozóinak köszönheti. Az idén és a tavaly is volt béremelés, az év végén továbbá egy egyenlő mértékű egyszeri juttatásban részesítettek minden munkatársat, így stabil munkahelyként tekinthetnek a Rossmannra a jelenlegi és leendő alkalmazottak. Már másfél éve sikeresen átállt a vállalat irodai része a home office-ra, ami a járványhelyzet után is a vállalati működés része marad. 2021-ben a cég az előző évhez hasonló sikerrel kíván megfelelni a piaci kihívásoknak a jelenleg 230 üzletével és online szolgáltatásával, melyet még markánsabbá kíván tenni. A fővárosban a budai oldalon két jelentős helyszínen is betérhetnek Rossmann drogériába a vásárlók, az egyik a Campona bevásárlóközpontban, a másik az új városrészben, a BudaParton található. De a vidéki városok sem maradnak új drogéria nélkül: Kaposváron, Pécsett, Sopronban, Győrben, Székesfehérváron, Nyíregyházán és az idén már Balatonlellén is találkozhatnak a Rossmann-nal. Ez évben összesen 18 új bolt várja majd a vásárlókat az országban. Az üzletek önkiszolgáló kasszával történő modernizációja is folytatódott, a Flórián téri drogéria után az Árkád bevásárlóközpontban található egységben is gyorsan, sorban állás nélkül intézhetik a bevásárlást. A vállalat saját kutatási eredményei alapján webshopjában időablakos szolgáltatást biztosít, mely során a vevő a számára legkényelmesebb időintervallumban veheti át a megvett termékeket. Összesen 46 településen, Budapesten kívül már az agglomerációban is, lehetőség van az akár aznapi kiszállításra. A nyári eredmények alapján úgy látja a vállalat, hogy erre kiemelkedő igény mutatkozik. A Rossmann a piaci kihívásokra gyors, határozott és eredményes válaszokat adott. Ennek is köszönhető, hogy a GKI Digital idei, immár hatodik alkalommal közzétett kutatásában a legnagyobb forgalmú online FMCG-kereskedők rangsorában a legmagasabb forgalmú drogériai webshop a Rossmann Online Drogériája. A Rossmann-csoport 3,5 százalékkal növelte 2020-ban a forgalmát 10,35 milliárd euróra a 4244 boltjában.
(vg.hu)
További információ: