Hírek
SPAR Magyarország Kft.: Erős csapatmozgások a Spar marketing és e-kereskedelmi vezetőségében
2020.10.07
A Kreatívnak eljuttatott közleményben azt írják, az e-kereskedelmi vezetői pozícióra a Spar ügyvezetése Bene Nikolettát kérte fel, aki 2014 márciusa óta irányította a marketing osztályt, s 2000 óta dolgozik a vállalatnál. A Spar számára az egyik legdinamikusabban fejlődő terület az online shop, amely több mint 1 milliárd forintos beruházás keretében valósult meg. A szolgáltatás jelenleg Budapesten és mintegy félszáz településen vehető igénybe. A marketing osztály vezetője Németh Károly lett, aki 2011 óta marketing vezető helyettesként dolgozott a Spar-nál, előtte pedig a vállalat új média menedzsere volt. Új pozíciójában a közel 20 fős marketing csapatot, valamint a támogató ügynökségek munkáját fogja össze. A Spar marketing osztály vezető helyettesének Janó Dávid korábbi e-kereskedelmi vezetőt nevezték ki, aki 3 évig irányította az e-kereskedelmi területet. Előtte 2015-től területvezetőként, három éven át pedig áruházvezetőként erősítette a Spar csapatát. Az októbertől életbelepő személyzeti változások a Spar piaci pozícióinak erősítését szolgálják, s összhangban állnak a Spar hazai stratégiájával.
(kreativ.hu)
További információ: