Hírek
Szallas.hu Zrt.: Változások a Szallas.hu marketingcsapatánál
2021.04.07
Házon belülről választottak új marketingvezetőt a Szallas.hu-nál, a feladatot Pardi Dorina kapta, aki korábban Senior Brand Marketing Manager pozícióban dolgozott a cégnél. Dobronoki Mercédesz a Szallas.hu-nál újonnan létrejövő Tourism Marketing Manager pozíciót tölti be. Pardi Dorina már 2018 óta erősíti a Szallas.hu marketing csapatát, évekig márka- és marketingkommunikációs feladatokat látott el. "Kiemelt feladataim közé tartozott az adatokon alapuló kreatív stratégia és kampánykoncepciók kidolgozása – mondta a marketingvezető. – A csapattal a fogyasztói (utazók) insightokat elemeztük ki és használtuk fel ahhoz, hogy hatékony reklámokat készítsünk." 2021-től már stratéga szerepet is betölt. Többek között az éves marketingstratégia megtervezése, kivitelezése, a márka és marketingkutatások menedzselése, a reklámkampányok, ATL és BTL megjelenések koordinációja, és a marketingcsapat összefogása a főbb feladatai. Dobronoki Mercédesz a Szallas.hu-nál újonnan létrejövő Tourism Marketing Manager pozíciót tölti be, de már 5 éve a cég hű munkatársa. Kezdetben az ügyfélszolgálaton volt, majd 2017-ben a Szallas.hu Programok Élményturizmus csapathoz csatlakozott. A turisztikai programokhoz kapcsolódó marketingfeladatok ellátása mellett feladatai közé tartozik a programok integrációja a Szallas.hu kommunikációjába. "A belföldi turisztikai desztinációk és attrakciók marketingkommunikációs tevékenységei tartoznak hozzám – mondta Dobronoki Mercédesz. – Jelentős hangsúlyt fektetünk a turisztikai régiók programlehetőségeinket népszerűsítésére, hiszen a belföldi utazások elsődleges mozgatórugója a program, élmény."
(mmonline.hu)
További információ: