ajax placeholder
Hu | En

Kérjük, várjon.


Hírek

Tízpróba Magyarország Kft.; Café Communications Kft.: Új kreatív ügynökséget választott a Decathlon Magyarország

2019.10.10
A jövőben a Wavemaker mellett a Caféval dolgozik együtt az áruházlánc. Kétkörös kiválasztási folyamat során a Café Communications kapott hosszú távú megbízást a Decathlontól – derül ki az együttműködésről szóló hivatalos közleményből. „A francia sportcég a jövőben nagyobb hangsúlyt fektet az employer brandingre, ezért kerestek új kreatív ügynökséget a fogyasztói kommunikációt végző Wavemaker mellé” – írják, és hozzáteszik, a Café feladata a cég hazai munkáltatói márkájának továbbépítése, az új stratégia kialakítása, valamint kreatív toborzó és belső kommunikációs kampányok bonyolítása összhangban a francia cég értékeivel és céljaival. "Az utóbbi években voltak már eseti jelleggel nagyobb toborzó kampányaink, de most eljött az idő, hogy az employer brandünk önálló identitást kapjon a consumer brand mellett. Nagyon izgalmas időszakot élünk most cégen belül is, a Café feladata többek között az lesz, hogy a felhatalmazó vállalati kultúránkat minden célcsoportunk számára attraktív módon mutassa be" – mondta az együttműködésről Herczeg Lilla, a Decathlon Magyarország vállalati Kommunikációs vezetője. "Régi álmunk volt a Decathlon márkán dolgozni, ezért a szokásosnál is nagyobb öröm az egész csapatnak, hogy mi lettünk a nyertes ügynökség. Nagy kihívás a jelenlegi piacon megfelelő munkatársakat találni, és nagy dolog, hogy a Decathlon felismeri a munkáltatói márka fontosságát és a folyamatos, kreatív kommunikációban rejlő lehetőségeket. Mi minden erőnkkel támogatni fogjuk törekvéseiket, és segítjük őket a kitűzött céljaik elérésében" – nyilatkozta Varga Gábor Zoltán, a Café Communications kreatív részlegének operatív igazgatója.
(kreativ.hu)
További információ:
Cookies Settings