Hírek
Wunderman Thompson Zrt.; VMLY&R Hungary Kft.: Balog Tamás vezeti a VML hazai csapatát
2024.01.10
Tavaly októberben mérföldkőhöz érkezett a WPP, mellyel újraformálta a globális kreatív ügynökségi piacot. A Wunderman Thompson és a VMLY&R egyesítéséből megszületett a VML, az iparág legnagyobb kreatív vállalata, mely a világ két legdíjazottabb kommunikációs ügynökségének kereskedelmi, ügyfélkapcsolati és marketingtechnológiai tudását összefogva emeli új szintre az ügyféligények teljes körű kiszolgálását. A VML hazai ügynöksége 2024. január 1-jén alakult meg budapesti központtal, a vállalat vezérigazgatójaként pedig Balog Tamást nevezték ki. A VML kreatív márkafejlesztési és transzformációs stratégiatervezéssel támogatja ügyfeleit, melynek világszínvonalát a legfejlettebb adatfeldolgozó rendszerek és technológiai platformok alkalmazása, valamint a vezető globális techcégekkel való együttműködésük garantálja. Balog Tamás korábban a Wunderman Thompson pénzügyi igazgatójaként, majd vezérigazgatójaként dolgozott, így karrierje során egyedülálló tapasztalatot szerzett az összekapcsolt üzleti és márkaélmények, valamint az integrált csapatmodellek kialakításában. Balog Tamás munkáját az emberközpontú üzleti kultúra erősítése határozza meg, melynek jegyében számos, a szervezeti felépítést, a professzionális fejlődést és a vállalati kultúra elmélyítését szolgáló programot indított, és indít ma is. Ennek eredményeként az ügynökség 2023-ban elnyerte a „Legsokszínűbb Cég” címet a Szerethető Munkahelyek versenyen. A magyar VML ügynökség mostantól a két vállalat márkakommunikációs, ügyfélkapcsolati és kereskedelmi kompetenciáit ötvözve az eddigi legszélesebb szolgáltatáskört biztosítja ügyfelei számára. Ez magában foglalja a Wunderman Thompson teljes nemzetközi technológiai portfólióját, valamint kreatív és tartalmi megoldásait, illetve a VMLY&R kreatív márkaépítés, kereskedelmi marketing, aktiváció, tartalom és PR területén szerzett szakértelmét. Az új ügynökségi csoport így tehát továbbra is élvonalbeli, ugyanakkor minden eddiginél kiterjedtebb szolgáltatásokat szállít majd ügyfelei számára a márka- és fogyasztói élmények, valamint a kereskedelmi megoldások területén is.
(mmonline.hu)
További információ: