ajax placeholder
Hu | En

Kérjük, várjon.


Hírek

Cemix Hungary Kft.: Jelentős arculatváltás előtt áll a Cemix

2023.11.14
A gyorsabb azonosítás és a vásárlói döntések megkönnyítése érdekében alapjaiban változik meg a Cemix termékek csomagolása: az egyes termékcsoportok egyedi színt, a termékek pedig négyjegyű egyedi számkódot kapnak. Ezzel párhuzamosan komoly változáson fognak átesni a cég marketing anyagai és online felületei is. A teljes vállalatcsoportot érintő arculatváltás 2023 végén indul. A tulajdonosok hosszútávú stratégiai döntése értelmében az addig Lasselsberger-Knauf Kft. néven ismert veszprémi székhelyű építőanyaggyártó 2020 novemberében váltott márka- és cégnevet. A Cemix márkanév Magyarországgal együtt azóta Közép-Európa 8 országában van jelen, amivel a Knauf és a Lasselsberger család tulajdonában lévő vállalatcsoport tagjainak még szélesebb lehetősége nyílik a határok nélküli együttműködésre, fejlesztéseik összehangolására és erőforrásaik megosztására. A névváltás egyértelműen megerősítette a piaci pozíciókat, elősegítette a gyorsabb és hatékonyabb fejlődés, illetve a szolgáltatási színvonal emelkedését. A hosszútávú stratégia részeként már az akkori döntés meghozatalakor körvonalazódott az az elképzelés, hogy a névváltás során kitűzött célok elérését a céges arculat jelentős mértékű átalakításával, egységesítésével is támogatni kell. A részletes tervek kidolgozása nem sokkal később meg is kezdődött. A többéves előkészítő munka eredményeként az arculatváltásra 2023 végén Magyarországon, Horvátországban és Romániában is egyszerre kerül sor. A teljes vállalatcsoportot érintő változások több kiemelt célt szolgálnak. Ezek egyike, hogy a Cemix a régió valamennyi országában azonos arculattal, egységes alapelvek alapján kivitelezett vizuális elemekkel és megoldásokkal legyen jelen. Ennek egyik legfontosabb feltétele volt a cégcsoporton belüli termékharmonizáció és a terméknevek egységesítése, amelynek folyamata 2023 során lezárult. Magyarország esetében ez egy sor olyan Cemix termék bevezetését jelenti, amelyek a régió más piacain már jelen vannak. Ezek közé tartozik például a Magic Decor kültéri színezővakolat. Kiemelt cél a termékcsomagolások funkcionalitásának javítása, vonzerejének növelése mellet a szakmaiság megjelenítése, az egységesítés és az ezzel kapcsolatos kommunikáció azonos alapokra helyezése. Fontos célkitűzésként kell még megemlíteni, hogy a modernizált, friss arculat által a márka az eddigieknél is jobban kifejezze a fogyasztók számára a minőséget, a prémium érzést. Bár az arculatváltás valóban nagyszabású, vannak természetesen olyan alapelemek, amelyeket nem érint. Nem változik például a Cemix logója, illetve marad a jól ismert és széles körben elfogadott kobaltkék szín is, amely a megalapítás óta jellemzi a céget. Az újonnan bevezetendő négyjegyű termékazonosító számok mellett továbbra is megmaradnak a termék megnevezések (mint pl. Mp 501, Flex, Styrokleber), hiszen ezek már önmagukban is márkaértéket képviselnek és nagymértékben hozzájárultak ahhoz, hogy a Cemix megbízható, minőségi építőanyaggyártóként vált ismerté.
(magyarepitestechnika.hu)
További információ:
Cookies Settings