ajax placeholder
Hu | En

Kérjük, várjon.


Hírek

Henkel Magyarország Kft.; Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége; Magyar Marketing Szövetség; Önszabályozó Reklám Testület: Green Pledge védjegyet kapott a Henkel Magyarország

2023.10.13
A Henkel Magyarország Kft. fenntarthatósági edukációs kampányaiért érdemelte ki a zöld védjegyet, amit a környezetvédelmi és fenntarthatósági szempontok reklámozási gyakorlatban történő alkalmazásának jó gyakorlataként értékelt három reklámszakmai szervezet közösen. Három alapító szakmai szervezet a MAKSZ (Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége), az MMSZ (Magyar Marketing Szövetség) és az ÖRT (Önszabályozó Reklám Testület) közösen hozták létre a Green Pledge programot, amely a reklámozási gyakorlat környezettudatos megközelítését, fontosságának kihangsúlyozását helyezi fókuszba. Céljuk, hogy a hirdetők hozzájáruljanak a környezetvédelemmel, fenntarthatósággal kapcsolatos pozitív társadalmi szemléletváltozáshoz. A független szakértőkből álló zsűri a Henkel Magyarország fenntarthatósági edukációs kampányaiért ítélte oda a rangos elismerést. A Henkel a pályamunkájában három, népszerű, több éve folyamatosan megjelenő kezdeményezését mutatta be: Harc a műanyagáradat ellen - A Henkel az egyik első vállalati támogatója a PET Kupának, először 2017-ben csatlakozott a szervezet környezetvédelmi tevékenységéhez. A folyók hulladékmentesítését célzó akciókat nemcsak anyagilag támogatja, hanem, amikor csak lehet önkéntes munkatársaival is aktívan részt vesz egy-egy hulladékgyűjtő derbin. A Henkel idén a IV. Tisza-tavi versenyen több, mint 20 fős csapattal képviseltette magát és a teljes magyarországi vezetőség is csatlakozott. A Henkel évek óta kiemelt figyelmet fordít annak kommunikálására, hogy a vállalat által forgalmazott termékek műanyag flakonjai szelektíven gyűjthetők és újrahasznosíthatók.
(mmonline.hu)
További információ:
Cookies Settings