ajax placeholder
Hu | En

Kérjük, várjon.


Hírek

Magyar Sportmárka Zrt.; Talentis Group Zrt.; Football Factor Kft.: Az első fordulóban debütál az új magyar sportmárka

2018.07.19
A hétvégén indul a magyar focibajnokság új idénye, és már az első fordulóban debütál az új magyar sportmárka, a 2Rule. A csakfoci.hu információi szerint a 2018/2019-es bajnoki szezon során három élvonalbeli klub is új sportmárkára vált, így a mezőny egynegyedét a 2Rule öltözteti majd a következő hónapokban. A Haladás már szezon elejétől, az új, magyar márka mezeiben feszít - ezt a csapat honlapján közölte -, de a későbbiekben a Diósgyőr és a Puskás Akadémia is ilyen szerelésekben léphet pályára. A Haladás és a Puskás Akadémia (Felcsút) az előző idényben még Adidasban játszottak, míg a miskolciak Nike-ban. A 2Rule-t a Magyar Sportmárka Zrt. nevű cég gyártja, amelyet tavaly decemberben jegyeztek be. A Talentis Group Zrt. a többségi részvényese - 3,5 millió forintot fizetett az 5 millió forintos alaptőkéből -, míg Szélesi Ágnesnek 1,5 millió forintos, azaz 30 százalékos részesedése van a vállalkozásban. Utóbbi a vezérigazgató is, ugyanis van cégvezetői múltja, a Football Factor Kft. nevű cégnél szerezte a tapasztalatot a sporttruházat-kereskedelemben. A márka neve azonos egy nigériai ruházati cégével. Erről azt állította májusban a magyar 2rule, hogy az afrikai vállalkozás hat éve nem mutat életjelet, de a kinti cég ezt cáfolta, sőt, még összefogást is javasoltak, hogy a 2rule-jaik közösen hódítsák meg a világot. Egy interjúban Szélesi Ágnes azt mondta, hogy az sem igaz, hogy egy szerb grafikus által tervezett logót loptak volna a vállalathoz, amelyet nem is véglegesnek szántak. Az első darabok elkészültét július végére ígérte a cégvezető.
(napi.hu)
További információ:
Cookies Settings