ajax placeholder
Hu | En

Kérjük, várjon.


Hírek

Market Építő Zrt.: Stratégiai fenntarthatósági elköteleződés a Market Csoportnál

2023.11.30
A tervek szerint a Market Csoport két éven belül 30 százalékkal csökkenti 2019-hez képest a közvetlen és közvetett módon előálló üvegházhatásúgáz-kibocsátását – derül ki a 11 tagvállalatból álló, közel 1400 munkavállalót foglalkoztató és évi több mint 300 milliárd forintos forgalmú építőipari cég immár második alkalommal, önként kiadott és a Deloitte Zrt., mint független szakértő által auditált fenntarthatósági jelentéséből. A vállalat célja az építőanyag-használatában is a fenntarthatóbb megoldások bevezetése, valamint az építkezéseken a vízhasználat mértékének csökkentése. Az évek során a lehető legkevesebb építőanyag felhasználására való törekvés a Market Csoport védjegyévé vált. Ez az általuk épített letisztult, minimalista épületeknél abban is tetten érhető, hogy kihagyják az álmennyezeteket, gipszkartonfalakat, illetve előszeretettel alkalmaznak festetlen beton beltéri falfelületeket. Álláspontjuk szerint az építőanyagok mennyiségének redukálása jótékonyan hat a szén-dioxid kibocsátás csökkentésére, ami fontos vállalati célkitűzésük. A dekarbonizációt szolgálja a céges járműflotta jelenleg már zajló átalakítása is. A Market Csoport második fenntarthatósági jelentéséből kiderül az is, hogy a vállalat jelenleg is működő programjait bővítve 2025-ig társadalmi, munkavállalói kérdésekben is komoly előre lépeseket tervez. Ennek megfelelően három éven belül meg akarják duplázni a női vezetők számát a 2020-as állapotokhoz képest, valamint határozott intézkedéseket tesznek azért, hogy a nemek közti bérkülönbségek végérvényesen megszűnjenek a vállalatnál.
(profitline.hu)
További információ:
Cookies Settings